Ett år på bloggen

Igår var det förresten min ettårsdag på bloggen! Det missade jag helt, trots att jag flera gånger tidigare i veckan hade tänkt att jag skulle skriva någon fantastisk sammanfattning över tiden här. Det blev ingen sådan sammanfattning igår, och det lär inte bli någon idag heller. Jag har skrivit några bloggar (480 inkl. den här) och haft det ganska så trevligt. Kom precis på att det är en massa om mitt liv som hamnar här, men att det är så mycket mer som inte gör det. Jag är lite på det viset, vill inte släppa iväg för mycket info om mig själv, eftersom jag vet vad det kan leda till. Missuppfattningar! Det kommer nog att fortsätta som tidigare! Tankar om saker som händer i mitt liv, lite musik, lite film och några bloggar om politik! Ska dock försöka få in lite fler bilder i framtiden, det är väl så jag tänker förändras, eller bloggen åtminstone, hehe!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

grattis till ettår

Jag fick en kommentar så löd så här:
Tror du att blogg.se kommer att läggas ned

Jag undrar om det är någon som har hört detta?

2008-04-13 @ 13:07:05
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0