Gruppmöte och promenad

Efter mitt gnäll om skolan igår så kan jag säga så här, det gick bra på mötet idag! Ingen hade någon som helst kritik på min text, och det känns verkligen som att vi jobbar vid sidan av varandra. Ingen som helst typ av grupparbete är det, vi har bara delat in oss i olika ämnen och sedan kört på. Michael, en kille i gruppen, var den ende som inte var klar med det som vi behöver vara klara med tills imorgon. Känns ju lite sådär att nån gått och latat till sig, men han fixar det nog i tid i vilket fall som helst. Annars så var det ett kort möte som vanligt, cirka 40 minuter, och det kändes ju lagom att man åkt tåg i 140 minuter för det. Nåja, inte mycket jobb kvar på den här kursen verkar det som, och det känns rätt så ok!

Igår kväll kände jag mig lite deppig av någon anledning, så jag bestämde mig för att gå ut och gå en liten runda. En timme och 40 minuter senare kom jag in genom dörren igen. Då hade jag först gått en runda, tyckte inte det var tillräckligt, så jag gick en runda till. Ska nog gå ut och ta en runda till ikväll, om inte vädret blir sämre, det ser ganska så mörkt ut. Naturligtvis börjar det regna just nu! Fast nu är det dags att börja tänka på mat, en tripp till affären kanske vore en bra idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0