Klart

Apropå den där redovisningen *suckar högt och skakar på huvudet*, min del gick inte så bra. Jag vet inte vad det är för fel med mig, men jag är hur kass som helst på såna framträdanden. Visst hjälpte det en del att jag läst på mycket igår kväll, men det verkade tydligen inte ha varit tillräckligt, och jag borde ha haft bättre anteckningar med mig. Tappade tråden flera gånger och glömde bort hur meningarna slutade. Började riktigt kasst, men mot slutet blev det lite bättre, fast bara lite. Efter redovisningen lyssnade vi på en till och sen var det lunch, då bestämde jag mig för att sticka hem. Kände inte riktigt för att gå omkring och vänta i knappa en och en halv timmen, innan det var dags för två timmar redovisning till. Men nu är jag i alla fall hemma och det känns skönt att inte behöva göra något sådär direkt. Kanske städa till det lite inför helgen, det är helt otroligt eftersom jag städade i lördags och redan känns det som om det behövs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0