Mot ljusare tider

Härligt! Har varit och tränat för första gången på två veckor, och det var jobbigt, men skönt samtidigt. Nu är man helt enkelt frisk nog för att träna, och det är ju alltid något. Sen så blev det kycklingkebab efter det, smaskens. Har inte saknat träningen så enormt mycket, men idag var det trevligt. Sällskapet spelar naturligtvis stor roll också.

I förmiddags var jag lite sådär småflitig, läste ett par av de texter som vi har föreläsning på imorgon, men det var jättejobbigt. Det var inte särskilt många sidor text, men det var ganska så invecklad engelska om ganska så invecklade saker så det tog en stund. Som tur är så har jag inte all litteratur så jag slipper läsa en del, hehe ;-) På tal om litteratur så fick jag ett sms om att en bok som jag reserverat kommit in på biblioteket. Det är perfekt att man får avisering via sms, riktigt grym grej. Det var förresten samma bok som jag hade klantat mig med i kopieringen för några dagar sedan förresten. Behövde verkligen den till helgen, eftersom jag ska läsa på om mitt eget ämne till redovisningen.

Anders J försöker planera så att jag ska få jobba på två ställen i sommar, och tjäna mycket kosing. Jag är lite tvekande till om det kommer att gå ihop så bra, så jag måste fortfarande bestämma mig för vilket jobb jag ska ta. Det lutar varken åt det ena eller det andra hållet för tillfället, och det känns lite jobbigt. Fördelar och nackdelar på båda hållen liksom. Egentligen har man väl tur att få välja vilket jobb man ska ta, men men!

Men det är i alla fall otvetydigt att vi går mot ljusare tider, så känns det definitivt just nu!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ok, ses till hösten när du har lite ledig tid! ^^

2008-04-03 @ 19:30:33
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0