Suck!

Trodde att jag skulle åka och titta på fotboll i Malmö idag, men det blir inte av eftersom han som jag skulle åka med ställer in i sista minuten. Det är lite typiskt honom känns det som, massa strul hit och dit! Hade varit mycket bättre om han sa det igår eller för några dagar sedan, för då hade jag kunnat fråga någon annan, men icke! Besviken är jag, för tredje gången den här veckan! Hade verkligen sett fram emot den matchen! Blä! Får se om det blir någon annan match istället, snart är det uppehåll för EM, så det blir inte så värst många chanser på ett tag!

Nu ska jag sticka iväg och posta in en autogiroansökan till mitt internet, har tröttnat på avi-avgiften!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Åk själv?

2008-04-24 @ 13:59:38
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0