Sämre

Oj vilken natt! Berättade igår att jag mådde lite sådär, var lite förkyld, men inatt mådde jag ännu sämre. Sov för det första väldigt dåligt, låg och vände och vred på mig, drömde konstiga drömmar och hade känslan av att vara halvvaken hela tiden. Sedan vaknade jag på riktigt, och kunde såklart inte somna om. Det var väl vid kl 4-5 som jag gjorde det, och sen så låg jag där till klockan var närmare åtta innan jag kunde somna igen. Ont i huvudet, snuvig och öm över hela kroppen... nästan som om man hade feber, vilket jag tyvärr inte har någon möjlighet att kolla. Det känns i alla fall något bättre idag, men det är långt ifrån bra. Sov hursomhelst till halv tolv, vilket är ovanligt för mig, men ganska så förståeligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0