Bättre

Mår som tur är bättre idag, men det är ännu inte helt bra! Sov relativt bra också, vaknade inte särskilt många gånger. Näsan är ett stort bekymmer eftersom den är så envis med sitt rinnande. Det är i alla fall fint väder, och det är åtminstone något att vara glad över. Tyvärr så gör man väl bäst i att se det inifrån, känner mig inte särskilt pigg på att gå ut för tillfället. Det har varit lite snack om att åka till Ängelholm imorgon, och i ärlighetens namn är jag inte särskilt pigg på det. Även om jag varit frisk så hade jag inte varit det. Det var visserligen ett tag sedan jag var och hälsade på hos Annikas mor och bror... får se hur jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0