Väder och vind

Oj vilket väder det har varit idag. Regn, regn, regn och en massa blåst dessutom. Mina fötter var blöta nästan hela arbetsdagen, eftersom det inte fanns en chans att de skulle torka under någon av rasterna jag tog. Som tur var så hade jag extra t-shirt med mig, så jag behöver inte vara blöt där. Har egentligen inte emot att det regnar särskilt mycket, det är vinden som ställer till det, eftersom det är helt omöjligt att göra något vettigt när det är som värst. Imorgon bitti lär det vara ännu värre, det snackas om vindar uppemot 25 sekundmeter och det ska inte bedarra förrän 7-8 på morgonen.

Min kollega hade kört isönder en av blinkersarna bak på mopeden. Då fick ju naturligtvis jag fixa till det, eller se till att det blev fixat i alla fall. Trist när man får en lat kollega som knappt gör ett handtag vid sådana saker. Hämta säckar, fixa mopeden, det är sånt jag får ta hand om. Nåja, det är bara knappt tre veckor kvar... som jag hoppas kommer att gå undan utan problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0