Nytt distrikt

Första natten på den nya rundan, på egen hand. Det kändes bra, och jag fick faktiskt en julklapp av tidningsbärarna. Funderar på att öppna den redan nu, tänker i vilket fall som helst inte kånka med den till eventuellt julfirande. Annars gick det väldigt bra. Vädret var alldeles utmärkt, inte särskilt kallt, vindstilla och uppehåll. Tog det ganska så lugnt dessutom, ingen orsak att stressa på liksom, och det gick ganska så bra att cykla runt dessutom. Istället för att gå omkring med vagnen hade jag kopplat den till cykeln. Hade lite problem med det nya stödet, som har lossnat lite, och belysningen som gått sönder. Ska nog sticka bort till biltema och köpa en ny, med dioder istället. Färre saker som kan gå sönder liksom. Behöver en lampa till inatt, då jag ska cykla bort till tidningsbärarna för att hämta bilen. Känner mig inte så pigg på att sticka ut nu, det är liksom kallt ute... hyy! Varmt inne... myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0