Framtiden

Har av någon anledning känt mig ganska så trött och oinspirerad den senaste tiden. Det är väl förmodligen en sån där återkommande grej, men jag är trött på det. Antar att det lite beror på att jag inte direkt har något att se fram emot. Förra veckan hade jag fikan, som var väldigt trevlig. Vad har jag nu? Julafton? Vet inte ens var jag kommer att fira jul någonstans. Det kan bli något av tre ställen som det ser ut i dagsläget, fast det skulle kunna vara fyra, men den sista räknar jag inte riktigt. Det alternativet skulle vara att stanna hemma, och det är så långt ifrån verkligheten att jag inte räknar det på allvar. Nyår brukar också vara kul, kanske till och med roligare än jul (som är mer mysigt än kul).

Är sugen på att gå ut på juldagen. Har inte varit det på ett par år, och jag har knappt varit ute heller den senaste tiden. Vill verkligen göra något i den stilen. Sen så ska man helst vara några stycken... ju fler desto roligare, eller hur är det nu?

Tyvärr så har jag knappt orkat göra något som har med skolan att göra heller. Har funderingar om det är något jag vill fortsätta göra eller inte. Är det verkligen DET jag vill syssla med? Det är dags att göra upp en plan för framtiden, och inte bara leva från termin till termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0