Aktiverad

Har precis varit inloggad på mitt mejlkonto på Malmö Högskola, och blev utloggad automatiskt! Då får jag meddelandet ;          "If You Wish to Start a New Session, You Can logga in Again." Jag tyckte det var lite roligt faktiskt. Kommer nog inte att använda denna adressen särskilt mycket, och jag tycker det är dumt att de inte har First Class i Malmö, det är ju bäst!

Idag ska jag åka till Malmö för att skriva klart och lämna in min tenta. Sticker iväg om nån timme eller så. Kom igång där på slutet av dagen, trots att jag var så oerhört seg. Det var så att Josefine ringde och frågade lite om uppsatsen, och så sa hon att jag var välkommen att följa med ut och ta en öl. Jag blev faktiskt så glad av det så jag satte mig ner och skrev lite drygt en sida på datorn på bara nån timme. Jag tycker att det är trevligt när folk ringer, jag borde ringa till folk oftare, eftersom det är trevligt. Bättre än sms i alla fall, för det är så opersonligt tycker jag. Egentligen är det personligt, men det är snålt, både med tid och pengar så därför blir det på sätt och vis opersonligt.

Så jag gick ut tillsammans med Josefine, Pyttan, Veronika och Per. Har inte träffat de tre senaste så mycket innan, men det är trevliga människor som Josefine känner. Därefter dök Jennie upp, vilket var en oerhört trevlig överraskning, tillsammans med Oscar och Simon från hennes korridor. Det är Jennies korridor trots att hon flyttat liksom. Drack et par öl, och blev lite lullig eftersom jag inte ätit någonting på kvällen, och maten på Glorias(?), vid hotellet hade så dyr mat. En ostburgare för 109 spänn, jag nöjde mig alltså med två öl för sammanlagt 100 kronor, hehe :-P

Nu är det dags att skriva lite till och sen åka iväg, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Öl på en måndag och allt. Hihi. Gött, skulle nästan kunna tro att du hade sportlov. :P

2008-02-19 @ 08:54:16
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0