Arbetet med tentan

Har suttit lite med min hemtenta idag, men andra saker har distraherat lite. Skidskytte-VM i Östersund till exempel, som jag tycker är så underhållande att jag småtittat på det under dagen. Tittar lite, stänger sen av ljudet och pluggar lite. Men jag har kommit igång med den i alla fall, så nu ska man bara läsa en massa också och skriva en massa. Siktar inte på att bli klar med fråga ett idag, utan det få bli imorgon istället. Ikväll kommer Anders J över för att se på melodifestivalen bland annat. Kanske lite snooker och kanske Spaceballs också. Ta det lite lugnt ikväll, det kan man nog unna sig, men innan dess en och en halv timmes pluggande.

Igår så slappade jag ordentligt i soffan. Drack upp min öl som jag hade kvar i kylen, och blev ordentligt trött efter det. Kombinationen med snooker var kanske inte helt lyckad och jag slocknade ganska så rejält där i soffan, haha! Kanske bli man klar med tentan på måndag, och om jag blir det åker jag nog in med den på tisdag, tidigt så att jag får mycket ledig tid. Åh vad härligt det ska bli med ledighet. Vet inte alls vad jag ska hitta på, men något blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0