Att inte veta

Så, då är man tillbaka i Kristianstad igen! Jo, har visserligen varit det i ett par timmar, men nu känns det som om man äntligen kan slappna av. Klar med uppsats och klar med hemtenta! Nästa föreläsning är på måndag nästa vecka, så vad ska jag göra nu? Först och främst ska jag trycka i mig lite mat, men sen då? Hmm, vad kan man göra när man är ledig? Fan, jag får nästan ångest, vet ju inte alls vad jag vill. Har haft något hängande över mig sedan, nån gång under den första halvan av förra terminen. Nu finns det inget jag kan göra alls, och då vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Kanske sticker jag till affären senare och köper något riktigt onyttigt. Mmm, socker och fett! Smask! Men är det sånt man ska syssla med under sin lediga tid? Onyttigheter? Kanske kommer jag att sitta och frossa i någonting och titta på Champions League. Det hade varit nåt det, skratta åt Glenn Hyséns millimetrar och bara ignorera andra dumma saker han säger. Nä, han har verkligen personlighet, säga vad man vill om den, men jag tycker att det är underhållande. Men men, immer essen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0