Besvär med tentan, men går att lösa

Satt igår och var ganska så nöjd med att jag klarat av fråga ett på min hemtenta. Fast så hemskt länge var jag inte nöjd. Efter en paus så började jag lite smått på den andra frågan, och upptäckte ganska så snart att jag inte hade den viktigaste litteraturen. För att alla ska veta att jag inte slarvat så har jag säkert mer än 90% av kurslitteraturen. Det är två kapitel i en bok som jag inte har, eftersom jag använt den gamla versionen av boken, och två artiklar som man bara kan få ut via högskolans datorer. Detta betyder att jag måste åka till skolan för att få med litteraturhänvisningarna i tentan, för man kan ju inte utgå ifrån föreläsningarna. Men men, jag kan ju faktiskt göra det mesta av arbetet här hemma idag, och åka till skolan imorgon för att slutföra det och lämna in tentan. Men det kommer att betyda att det inte blir någon träning imorgon, utan det sparar jag till onsdag, vilket betyder att det blir träning på fredag också, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0