Fick det gjort

Flitens lampa kanske inte har lyst med sitt starkaste sken idag, men nog har det blivit lite pluggande ändå. Hade som jag tidigare skrivit några kompletteringar att göra på min uppsats, vilka jag gjorde häromdagen. Att tre olika hittat ganska så olika stavfel och liknande gjorde så att jag tyckte att det var bäst att gå igenom uppsatsen helt och hållet och titta efter fler såna saker. Har man missat en sak kan man ha missat fler. Efter att långsamt och ytterst noggrannt ha läst igenom hela uppsatsen, vilket tog väldigt lång tid, så hittade jag ett stavfel och rättade till några konstiga meningar. Hade egentligen tänkt gå igenom den två gånger, men det var så oerhört tråkigt så jag struntar nog i den andra, och jag tror nog att jag hittat det allra viktigaste. Med tanke på att tre personer förutom jag själv läst igenom den, så borde det mesta vara fixat. Nu är det alltså bara inlämningen som är kvar.

Tro det eller ej, men efter inlämningen av hemtentan om en vecka, så är det ett uppehåll i kursen fram tills måndagen. Hehe, ska bli skönt att vara lite ledig för en gångs skull, dvs. att inte ha något direkt hängande över sig. Känns som man haft det konstant sedan en evighet tillbaka. Visst, man har säkert litteratur att läsa, men det är ju fyra dagar också. Ska nog försöka njuta av min ledighet med att inte göra så mycket alls. Någon fika kan man säkert trycka in där eller liknande grejor. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0