Morgontankar

Läste att komikern Pablo Francisko skulle komma, eller kanske redan varit i Sverige. Du vet den där killen som driver med William Hung bland annat. Det är en riktigt kul kille, Pablo alltså, William Hung är en stor tönt bara. Men det är rätt så kul att så stora stjärnor kommer till Sverige bara för att uppträda liksom, för jag antar att han skulle kunna få en massa gig i USA ifall han skulle vilja det. Nu var det naturligtvis i "Stockholm". Ja, den där hålan som ligger så fruktansvärt avsides liksom. Själv bor man i Kristianstad, och jag tror inte ens att det kvalificerar till att vara en håla. Träsk är det fanimej, hahaha! Nåja, hellre tillsammans med folk jag tycker om i ett träsk än att vara helt ensam i en storstad, så tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0