Peri & Val

Har snöat in lite på min Youtube-favorit, Periurban! Den här gången är det musiken! Det är faktiskt så att jag har haft med en av hans låtar här på bloggen innan, för jättelänge sedan, i början av min blogg-karriär! Fast det är en av hans bästa låtar, och kan lyssnas på här! Just nu sitter jag och gör en playlist på mitt youtube-konto, med alla hans sånger. Det lär bli några stycken, säkert 50! Det är rätt så häftigt att en artist gör så mycket musik och sen lägger ut det på internet sådär bara, och jag tycker att de flesta låtarna är riktigt bra.

Skulle nog lagt ut fler låtar här nu ifall jag inte var så skeptisk till att läga videor här på bloggen. Gör det helst så sällan jag kan. Anledningen till att jag gör det kan verka vara lite tråkig. Jag vill läsa det som innehavaren av bloggen skriver, och inte lyssna på nån låt som den personen tycker om just nu. Visst, jag kan uppskatta det ibland, men jag drar mig själv från att göra det så ofta.

Jo förresten! Valentin är kanske inte så fjolligt som jag sa tidigare. Fick något ryck och tyckte att hela idén med "Alla hjärtans dag" var fjolligt, och stackars Valentin kom helt enkelt i vägen. Fast alla hjärtans dag är rätt så ok, mycket mer ok än amerikanarnas "Valeeennntajjjn!".

Annars har man varit och tränat med Anders J idag! Det var riktigt trögt idag, jobbigt som tusan! Men jag säger som jag sa till AJ, jag var ialla fall där idag! Sen blev det kycklingkebab, smaskens!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Playlists på youtube? Jaha, det hade ju varit klockrent... Det finns alltså? Måste kolla...

2008-02-14 @ 19:54:56
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: AJ

ey vi ökade iaf på magen, hehe
Valentin är ju ett ganska ovanligt namn och känns som en renare och inte lika mjuk-kletig kusin till Sigismund, om man bara tänker på hur namnet smakar i munnen.

2008-02-15 @ 02:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0