Saker just nu

Som svar på Anders Os kommentar så försökte jag verkligen lyssna på vad han pratade om, men när det bara kom en massa mmm, och gäspningar så tror jag han tröttnade lite. Det var självklart inte planerat, jag var helt enkelt bara nannig! :-)

Mina läppar är förresten väldigt torra idag. Det är väldigt jobbigt eftersom man tappar känslen, förutom när man ler eller på något annat vis försöker töja ut de, då känns det som om de skulle spricka. Ingenting hjälper, inte ens lypsyl. Sitter och nästan penslar in överläppen (som det är värst med) med den där geggan, men det blir torrt direkt igen. Nåja, det kanske blir bättre, det måste bli bättre för det är så irriterande!

Ska förresten gå och klippa mig om en liten stund. Åh vad det ska bli skönt att slippa det här hemska håret. Det är helt enkelt ett gissel, och jag skojar inte! Ser verkligen fram emot att kunna göra något som heter frisyr igen, för det är väl så det heter, haha ;-). När jag har så här långt hår, vilket inte är överdrivet långt, så får det ett eget liv och gör lite som det själv vill. Kortfattat så kan jag inte riktigt styra över det.

Anders O ska förresten komma och hälsa på senare i eftermiddag, och det ska bli trevligt. Ska laga lite mat och titta på någon film kanske. Ha trevligt och umgås! Den här gången ska vi nog vara nyktra, för sist så blev jag ganska så packad. Får ju ta det lite lugnt när han är invalid och allt, mohahaha :-D. Hursomhelst så ska det bli trevligt att få besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0