Borde haft skoj?

Tusan, man borde kanske gjort något roligt idag, som att träffa någon eller haft skoj liksom. Nä, jag hade bestämt mig för att fixa med mina intervjuer, skriva lite text och sådär, men det blev inte så mycket gjort med det heller. Har mest suttit och larvat mig på nätet, och spelat Sims 2. Dessutom börjar det bli tråkigt igen, suck. Ägnade faktiskt väldigt lång tid åt att designa ett nytt hus, komplett med allt. Eller ja, nytt och nytt, jag har faktiskt bott i det huset innan, för länge sedan. Vissa grejor glömmer man bort, men jag tror det blev ganska bra, åtminstone bottenvåningen. Det blev långt ifrån perfekt, men jag är ganska nöjd ändå..

Läste förresten att de bara gjorde två säsonger av Dexter, det finns ialla fall inga planer på nån tredje säsong vad jag vet. Detta är jättetrist tycker jag, för det är en riktigt bra TV-serie. det är nästan så att varje avsnitt är en liten film i sig. På tal om film, jag kanske ska jobba lite till med uppsatsen och sen sätta igång nån rulle att titta på. Det jag inte gör idag i pluggväg måste jag göra imorgon, så ligger det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0