Det där med att bestämma sig

Ytterligare en dag i träningslokalen har det varit. Idag var det ökningar av vikter och antal som vanligt, men det kändes ordentligt tungt i slutet. Nästa gång känns det som att jag inte kommer att öka alls, på riktigt! Innan har jag sagt att jag ska ta det lugnt, men ändå ökat på en massa saker! Känner mig fortfarande lite seg efter träningen, särskilt i ryggen av någon anledning. Var tvungen att dricka en kopp te eftersom jag började jäspa och sånt direkt efter att jag ätit. Jag vet inte hur taktiskt det var att äta en stor portion med pasta innan man ska bli bjuden på middag. Nåja, en timme till kan maten smälta och jag kommer säkert att bli hungrig igen. Funderar lite på att promenera, men det kanske är lite överdrivet långt dit. Dessutom är vädret lite sisådär. Vill slippa trängas med en massa folk ombord på bussen, och så mäste jag ändå gå en bra bit till hållplatsen. Nä, tar nog bussen ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0