Fredagsnöje

Så har man varit och hälsat på J&C ytterligare en gång! Det var trevligt! Vägen dit var lite mindre så. Först så gick jag bort till busstationen borta vid polishuset. Det blåste ordentligt och regnade också. Sen så stod jag och väntade på bussen riktigt länge, minst tio minuter, i regnet och blåsten. När bussen väl kom var den överfull av folk, och jag fick stå uppe vid busschauffören, och det var något larm som tjöt, vilket jag antog var på grund av att det var för mycket folk ombord! Men jag kom fram till slut åtminstone. Började med att käka lite, pastasallad med fetaost, rödlök, körsbärstomater, sallad och naturligtvis pasta också! Till det var det en specialdressing som var riktigt najs. Till det drack vi ett vin som jag hade köpt, vitt, Ecologica, samma som jag hade köpt till nyår faktiskt. Det var uppskattat eftersom det inte var så syrligt utan sött istället typ!

Efter det så spelade vi XBox! Kommer inte iåg vad spelet hette, men det gick ut på att man skulle slakta och kötta så mycket det bara gick. Höll så i flera timmar, till strax efter två! Drack rödvin och åt chips samtidigt, vilken blandning! Efter det stack jag hem! Bussen var lite mindre full den här gången, det var faktiskt bara jag och chauffören- Lite jobbigt att man inte kan ta bussen direkt hem, men så är det. Tio minuter tar det att gå till hållplatsen, det är lite irriterande. Nu sitter jag och tittar på slutet av 28 Dagar Senare!

Fast nu har den slutat, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0