Lång kväll

Nu känner man sig minst sagt mör! Har suttit den mesta delen av kvällen med att skriva ner oppositionen till imorgon, och egentligen inte gjort mycket mer än det. Försökte läsa igenom min egen uppsats, men det gick sådär eftersom jag är helt borta i huvudet känns det som. Det är nog dags att sluta för idag, tror jag. Ska bara mejla iväg oppositionen till mig själv(!) så jag kan skriva ut den på biblioteket imorgon. Fick en massa saker att säga, och jag hoppas innerligt att Jimmy inte kommer att säga så mycket om min.

Fick bröd av Anders J idag. Han hade bakat det med en bakmaskin igår, och det för en verkligen tillbaka till den tid när man åt sånt bröd. Det var väl när man gick på mellanstadiet som vi inte köpte vanligt bröd, utan det var hemmalagat varenda dag. Fast det här brödet var nog lite bättre tror jag, det som Anders J gjorde. Farsans bröd på den "gamla goda tiden" var knappt ätbart om det inte var nybakat.

Nåja, nu ska jag borsta tänderna och snart gå och lägga mig också förmodligen eftersom jag är skittrött. Det kommer att bli en lång dag imorgon, och jag hoppas att det kommer att gå fort i skolan. Därefter är det hem igen, äta lite och sen tåget till Karlshamn för att fira Anders O eftersom han fyllde år i måndags. Egentligen borde man ha köpt något till honom, men jag har varit så tankspridd så det är faktiskt inte förrän nu som jag kommit på det. Suck och stön! Men jag kommer säkert på någonting! Eller det har jag faktiskt redan gjort. Ska se om jag får tag i det bara.

Tjipp tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0