Skoldagen

Har varit på det första seminariet på den nya kursen! Var ganska så uppåt och pratade en del, nog mest i hela klassen. Inte illa för någon som är helt ny där, att bara komma in och dominera liksom, hehe! Träffade förresten Johan också, trodde inte jag skulle göra det idag men där var han. Stod och snackade i kanske tio minuter eller något innan jag skulle börja. Idag var det dessutom lite senare än de tidigare gångerna, vi började kl ett, så jag hade ordentligt med tid att plugga innan vi skulle börja, det hade jag nytta av, hihi!

När jag väl kommit hem så stack jag till bibblan och skrev ut uppsatsen som jag ska opponera på, och min egen! Är lite stolt över min egen uppsats, och det ska man väl vara, eller? Det är ju ändå en grej som man lagt ner en massa timmar på. Visst man kan väl vara missnöjd, men jag är det inte helt och hållet. Jag kan erkänna att jag skulle kunna skriva en bättre uppsats, men som strukturen såg ut så vet jag inte om den här hade kunnat bli så mycket bättre. Har ju nästan varit klar i två veckor dessutom, så det är skönt att ytterligare ett litet steg mot en avklarad c-uppsats har tagits.

Fick två stycken andra uppsatser skickade till mig dessutom. Jag komemr inte ens att titta på någon av de. Mitt fokus ligger på min egen och för övrigt är jag upptagen med annat! Om någon lärare ska jag säga "skyll er själva för att ni dragit över på tiden en massa, men jag har faktiskt en ny kurs som jag inte helt och hållet kan ignorera". Nu är det tedags, och sen ska jag nog bläddra igenom uppsatsen jag ska opponera på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0