Stolt

Nu är jag riktigt mör i huvudet. Har suttit och gjort klart med mina intervjuer, dvs. att jag har sammanfattat de i min uppsatstext. Tycker nog att det är ett ganska så bra sätt att fördela intervjuernas innehåll, för att bara ha texten i dess rena form hade varit katastrofalt, eftersom det var gansa så rörigt. Dessutom hade det inte fått plats nu när vi har max 25 sidor som en gräns. Nu är det åtminstone lite struktur, och lite mer text dessutom. Totalt rör det sig om sex stycken nya sidor som jag åstadkommit nu i helgen, och det känns skönt att det står 18 längst nere på dokumentet (den sista sidan är litteraturen och räknas inte in i de sidorna). Nu börjar det kännas som en riktig uppsats, sådär lite drygt en vecka innan seminariet. 17 sidor, det känns bra det, jag är lite stolt över mig själv. Ska skicka in ett smakprov till mina handledare och se vad de tycker, och imorgon ska jag lämna tillbaka diktafonen och det tomma kasettbandet. Sen blir det lite fokus på metoddelen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Vad gött det låter att du är i fas med uppsatsen! Vara stolt över sig själv är en mänsklig rättighet. Use it! :D

2008-01-07 @ 10:58:00
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0