Uppsatsskrivning

Det är jättekonstigt. Igår somnade jag relativt sent, om man jämför med andra vardagar, efter klockan ett på natten. Hade ställt väckarklockan på tio i nio så att jag skulle få lagom mycket sömn. Men det som hände var att jag vaknade redan runt klockan sex på morgonen, och kunde inte somna om alls. Trots det känner jag mig relativt utvilad och pigg, vilket är kanon. Har suttit hela morgonen och transkriberat den sista intervjun, och det är jävligt skönt att ha det gjort nu. Är ganska så trött på att skriva på tangentbordet eftersom det blivit en jäkla massa sidor text, de här intervjuerna. Nu ska jag sitta ner och gå igenom de en och en och skriva det som är mest intressant för min uppsats, vilket är den roliga biten jämfört med transkriptionen. Har lite teori kvar också, men det känns ok med tid och det där. Egentligen borde man väl snabba sig på, men inte stressa ihop uppsatsen, för då blir det inget bra i vilket fall som helst.

I eftermiddag ska Josefine intervjua mig angående internet-communities, typ lunarstorm, myspace eller facebook. Självklart ställer man upp med såna saker, inget snack om saken. Anders J ska också intervjua mig, tror jag, men  han skyndar ju mer långsamt än de flesta, haha! Nåja, allting kommer säkert att gå bra till slut. Sökte sju stycken nya kurser till våren igår, eftersom mina två från tidigare blivit inställda. Nån borde jag komma in på tycker jag, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Förmodligen plugga något som jag inte vill plugga. Men det kommer säkert också gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0