Inte här!

Idag har varit en sån där dag som egentligen bara börjar och sen försvinner som en våg upp på en sandstrand. Man kan fortfarande se märkena efter den, men man vet att snart så kommer nästa våg och sköljer bort det också. Har verkligen inte lyckats med att få någonting alls gjort idag, och jag som tänkte sola lite om det var fint väder. Det har varit fint väder idag, och jag har stängt ute det. Är så mycket utomhus så att jag kanske tröttnar på det lite. Skulle egentligen vilja promenera någonstans där det är tyst och lugnt, men jag känner inte till någon sån plats i närheten. Helst i en skog, men såna finns inte häromkring.

Funderar...

Det som jag är ute efter finns inte här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0