Irritation

Blev rejält irriterad över ett slags pussel som jag fått. Det är en tredimensionell grej med pinnar och små träbitar som på något vis ska sitta ihop. Efter tt ha provat på egen hand i trekvart så tog jag hjälp av  beskrivningen, dvs. jag fuskade! Fyyy! Men vad händer? Jo, jag misslyckades fortfarande med att få ihop skiten, så nu är jag lite sur tack vare det. Bajs!

Annars så flyter allt på bra på jobbet, två dagar kvar tills jag ska vara ledig. Elmopeden är på lagning så jag fick köra Mazdan idag, och det kommer jag förmodligen göra imorgon också, men på torsdag är gamla Bettan tillbaka i drift så då lär folk inte gå säkra någonstans, mohahaha! Dessvärre är min jobbtelefon på någon okänd plats, jag tror att min arbetskamrat glömt att lämna kvar den på jobbet. Förvirrad jäkel den där...

Nu ska jag sova eftersom jag sov så dåligt natten till idag. Ska försöka att låta bli med att läsa i "Den oskyldige mannen..." eftersom jag blir arg varje gång jag läser i den boken, och då kan jag verkligen inte somna. Nåja, vi får se hur det går, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0