Konstiga drömmar

Igår så sov jag länge, och drömde riktigt konstiga drömmar. Tänker inte berätta hur de var, eftersom jag glömt bort det mesta redan, men det är alltid skumt att läsa eller lyssna på vad andra drömt. Granska så meningslöst dessutom, eftersom jag själv inte är en person som tror att man kan hitta dolda budskap där. Vanliga drömmar brukar vara röriga, men den sista drömmen var rörig så jag skulle inte ens veta var jag skulle börja, ifall jag skulle berätta. Det är dock en sak som jag känner att jag måste få ut, och det gäller plats i drömmar. Man kan i ena stunden befinna sig på en plats, för att sedan befinna sig långt därifrån bara en stund senare. Grejen var den att jag kände som om jag befann mig på flera olika platser samtidigt. Sammanhanget passade inte in alls, personerna gjorde det heller, allt var bara förvirring. Kände mig något skum hela dagen efter dessutom, det är väl så det är när man drömmer riktigt konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0