Min dag (blodig)

Det gick förresten hur bra som helst att lämna blod idag. Promenerade dit och promenerade hem igen, efter ett kort stopp i affären. Kände mig sedan lite smått dåsig på eftermiddagen, någon som förmodligen hade mer att göra med vädret, vilket var ovanligt fuktigt, än vad det hade med blodgivningen. Fick lite grann gjort idag i vilket fall som helst, ett par maskiner tvätt, slängde lite sopor, diskade min disk och plockade undan lite i största allmänhet. Man vill ju helst att det ska vara lite ordentligt när man kommer tillbaka, eftersom jag kommer att spendera de kommande tre nätterna i Simrishamn. Räknade förresten ut att jag kommer att ha jobbat exakt hälften av mina dagar när jag är klar imorgon, så för mig har halva sommaren gått nu, på sätt och vis. Känns på sätt och vis bra, snart är juli över och den värsta hetsen kring stan börjar avta, och sen lugnar det ner sig rejält mot mitten av augusti. Just nu känner jag dock mest för att lägga mig ner och sova, är båe trött och något nedstämd just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0