Det sista innan avfärd

Imorgon kommer jag att köra omkring i den här bilen när jag ska jobba, lite bättre komfort än en elmopeden! Kanske blir det fler bilder under helgen, eftersom jag kan ta med mig kameran på jobbet.



Jag har ändå hunnit med lite aktiviteter efter att jag kommit hem från Halen. Tog en promenad igår tillsammans med en kompis. Det var trevligt tyckte jag, att gå och prata lite sådär på kvällen. Vädret var ju helt fantastiskt dessutom, kunde knappt ha varit bättre kan man tycka. Tycker om promenader, och det har jag nog allid gjort när jag tänker efter, och det spelar inte så stor roll om man är själv eller tillsammans med någon annan. Nu är det visserligen så att jag uppskattar sällskap, men ibland är det bara bättre att promenera själv!

Idag så blev det fika med ytterligare några kompisar nere på stan. Darins, för första gången på vad som känns som evigheter. Allt var som det brukar, trevlig mat, snygga tjejer i personalen, hihi! Hamnade dock i närheten av några killar som var onaturligt högljudda, det var lite irriterande. Fick en Chai-latte som födelsedagspresent, typ, vilket jag var nöjd med, för den var riktigt god.

Snart så sticker jag iväg till Simrishamn igen, ska jobba lör-mån. Har som tur är tillgång till en TV på söndag så att jag kan se finalen i Fotbolls-EM. Känner att Spanien är det bästa laget, men det finns nog en risk att de är nöjda med att vara i final. Tyskarna vill nog visa att man kan spela boll på riktigt, då man presterat svagt trots man krånglat sig vidare, så de blir inte att leka med. Jag vill verkligen att Spanien ska vinna, men om jag skulle tippa skulle jag nog satsa på Tyskland. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha, vad sa jag om Spanien ;) hihi

2008-06-27 @ 23:24:35
URL: http://devilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0