Ett sånt där, tråkigt inlägg

Idag så tog jag inga bilder eftersom jag åkte mopeden. Hittade inget att ta bilder av heller så det gör inget. Var ordentligt trött på förmiddagen, tror att jag ligger lite efter när det gäller sömnen, ca 5 timmar skulle jag tro. Nåja, får ta igen det nu när jag är ledig, hehe. Vila järnet!

Kom på mig själv nu, jag har inget att berätta! Är ganska så hungrig så jag ska sticka iväg och handla mat som jag kan äta! Det är ganska så svårt att tänka klart när man är hungrig, men det hände säkert något kul på jobbet. Jo förresten! Träffade en polis idag i Brunnsparken, han berättade att han var där för att jaga bort a-lagarna. Det är så att de brukar sitta där och är allmänt störiga mot folk som går förbi. Inte bra nu när turister med barn kommer gående och vill njuta av den fina fontänen till exempel. Typiskt nog var det inga där just då när han kom dit, eftersom han var själv. Växlade några ord med honom, och sen körde han iväg igen.

Nej, nu ska jag promenera iväg och se om jag kan hitta något trevligt att stoppa i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0