Rotrunda

Det här möttes jag av nere vid torget när jag kom dit i morse;



Någon rolig person, eller personer, hade ödslat tid på att vira in ett träd, en lyktstolpe samt en parkeringsskylt med toalettpapper. Det är väl inget som påverkar särskilt mycket nu, man blir inte direkt arg eftersom det finns så mycket värre. Tycker nog mest att det är korkat och slöseri med tid (inte min dock, jag får betalt) att syssla med sånt. Annars var det en lugn och trevlig dag, käkade lunch med farsan bland annat.

Rotade när jag kom hem bland mina gamla videoband. Tydligen hade jag spelat in Sveriges gruppmatcher från EM 2004, mot Italien, Bulgarien och Danmark. Dessutom hade jag flera band med Hårdrocksnatten som sändes för några år sedan, minns att jag flera gånger såg Judas Priests konsert från 1982, grymt bra! Utöver detta hade jag naturligtvis mina band med Arkiv X, som jag under ett par perioder var ganska så pedantisk och noggrann med att spela in. Eftersom det bara är skit på TV ska jag nog spendera lite tid med att titta på dessa band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0