Snart så...

Såja, nu har jag nästan slitit klart med min tenta! Trots att jag sov enormt dåligt tidigt imorse, drömde konstiga drömmar, vaknade stup i kvarten etc., så lyckades jag skriva nästan två sidor, vilket var det som behövdes. När jag väl sitter ner och fokuserar så funkar det bara bra att skriva, problemet är att jag drar ut på det genom ständiga pauser. Nåja, in till Malmö imorgon, gå igenom det en sista gång och sedan lämna in det! Sen är det förhoppningsvis sommarlov, om det inte blir komplettering (ta i trä)! Slut om det!

Läste för ett par timmar sedan att det ska komma en tredje säsong av Dexter, och att den ska komma till hösten. Det är ju alldeles utmärkt tycker jag. De har väntat alldeles för länge med att göra den nyheten offentlig. Innan har det mest varit spekulationer och såna saker angående en tredje säsong (vilket egentligen inte betvivlats särskilt mycket). Jag tror inte jag överdriver om jag säger att det är en av de bästa serierna på TV just nu, alla kategorier! Fast först ska man ju ta itu med den andra säsongen, hihi!

Nä, nu är det dags att slappa lite!

Kommentarer
Postat av: jennie

dexxxxxtteeerrrrr jajajaajaaa

2008-06-03 @ 01:06:49
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0