Studentfirande

Det var galet mycket studenter nere på stan nu när jag var där. Jag undrar om det är någon slags studentfirande, hmm ;-) Ovanpå det så är det ju "fredag" idag, helgen börjar ju imorgon på grund av nationaldagen. På tal om den så vet jag inte om det kommer att firas någonting för min del. Vad är det man ska fira? Har lite problem med att hitta någon anledning till att fira, och eftersom jag ändå har sommarlov så känns det smått meningslöst att fira bara för att det är en röd dag. Nåja, jag kommer nog på något! Hur som helst så var det många studenter nere på stan, antingen så åkte de omkring i bilar eller på flak av något slag, eller så satt de på någon av stadens restaurangers uteserveringar. När jag tog studenten var det inte alls lika stort, vi käkade lunch uppe på skolan, annars bestod dagen till största delen av väntande kommer jag ihåg. Anledningen till att jag var nere på stan var att jag skulle köpa lite grejor, och det var faktiskt inte så extremt långa köer, snarare tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0