Joggingrunda

Oj vad jag var flitig idag. Inte bara jobbade jag, dessutom så blev det en liten joggingtur. När jag slutade så bytte jag om, cyklade ut till Bäckhalladalen (där jag promenerade häromdagen) och sprang den långa rundan (2,15km) tre gånger. Hade egentligen tänkt nöja mig med två rundor, men eftersom jag kände mig relativt pigg så blev det tre. Kan nämna att det var cirka fyra kilometer dit dessutom, vilket gör att man blir lite mer imponerad, hehe. Därute är det riktigt fint att springa, gå också för den delen. Mycket grönt trots att det är så torrt annars, skog och klippor som sticker upp lite här och där (vilket är mindre vanligt i Skåne, och österlen i synnerhet skulle jag tro). Tror nästan jag fick extra krafter av naturen, och att det var så fint där.

Annars hände det inget särskilt på jobbet idag. Blåste gjorde det förresten, riktigt ordentligt, ungefär som de senaste dagarna som jag jobbat. Börjar tröttna lite på det nu. Annars så märker man att det börjar bli fler som käkar mat nere på hamnplan. Fick tömma flera stycken soptunnor igår. Det är inte mycket jämfört med vad det kommer att bli visserligen. Måste erkänna att det känns lite för lugnt just nu, man vill ju helst ha något att göra och inte bara åka omkring och leta efter skräpet.

Fast nu måste jag nog smälla i mig ett par mackor... är hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0