Wet t-shirt

Igår var det lite galet på jobbet, eller ialla fall mot slutet av min arbetsdag. Jag var tvungen att sluta tidigaren eftersom jag var genomblöt. Sånt händer inte var dag, är det någon annan som drabbats av samma sak? Nä, tänkte väl inte det! Hursomhelst så var det så att en vattenspridare, av modellen stor, hade vält och jag försökte resa den upp. Det gick minst sagt lite knackigt och jag fick vatten på mig i flera omgångar vilket gjorde att jag blev ganska så blöt. Det var min egen privata wet t-shirt tävling, tyvärr var det ingen där att ge mig några poäng eftersom STADEN ÄR FULL AV GAMLINGAR! Jag lämnade stället på anmodan av Christer, min chef, och begav mig tillbaka för att ta en dusch och sedan sluta jobba för dagen. Så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0