Bättre men inte bra

Bättre och bättre blir det med min förkylning, men långt ifrån bra måste jag säga. Långt ifrån bra är dessutom min pluggmotivation. Det enda jag känner för är att lägga mig i soffan eller sängen och titta på en film och dricka te. Te kan jag förvisso dricka ändå, men att sitta och fösöka koncentrera mig på något viktigt är inte direkt något jag verkar orka med. Tyvärr har jag inte lyxen att lägga mig ner och lata mig, utan jag måste verkligen sätta igång med tentaarbetet. Känner för stor tilltro till vad jag kommer att åstadkomma under kort tid tyvärr, vilket gör att jag trots att jag måste lämna in tentan imorgon inte känner någon stress. Det bästa vore om man haft någon slags panikkänslor, för då hade det gått ordentligt fort. Bättre blir det dessutom inte av att jag tycker att litteraturen är tråkig, och att läraren vi hade på en av de viktiga föreläsningarna inte verkade ha använt sig av den i någon särskild utsträckning. Alltså står det en massa bra saker i mina anteckningar, som jag inte kan använda eftersom vi hela tiden måste referera till litteraturen. Nåja, ska ta tag i det nu... ciao!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja sitter också o försöker framkalla panikkänslor så tentan ska gå lite fortare men de går sådär bra...finns så mycke annat o göra än o plugga tex. läsa bloggar o städa o äta o dricka kaffe o massa annat men ja slipper o va förkyld o de
e ja tacksam för jaja Lycka Till allafall ja ska ta tag i min tenta nu så ja kan äta våfflor sen:)

2008-03-25 @ 13:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0