Bebis, plugg och träning

Tydligen så är det så att Jennie fått en bebis, läste det på Lindas blogg idag. Hur kul som helst :-)

Idag har jag annars pluggat, tränat och varit hemma hos Anders J och lagat mat med honom. Texten som jag hade att läsa var väldigt tråkig, och kändes som upperpningar av sånt som vi läst tidigare på den här delkursen. Smått meningslöst att läsa igen då alltså tyckte jag, men har fortsatt läsa trots det. Det går väldigt långsamt måsta jag säga. Har åtta sidor kvar och det är ju inte så väldigt mycket, så det kan jag ju ta det också. Ska alltså till skolan imorgon och få den nya hemtentan, och förhoppningsvis få reda på att jag slipper göra omtenta alt. komplettera den gamla tentan. Det är galet att de lyckats klanta till det sådär, jag förstår det inte. Om allt hade gjorts elektroniskt så hade det här problemet aldrig uppstått. Elektronik kan lösa så många bekymmer.

Träningen gick hur bra som helst idag. Det var ett tag sedan man var där (i onsdags) så det kändes bra att vara tillbaka. Jag kände mig pigg men Anders J var trött pga. att han jobbar mycket nu. Å andra sidan sitter han uppe på nätterna och tittar på film ;-) hihihi! Men det gick bra, och efteråt så åkte vi hem till Anders och lagade mat som sagt. Det blev korv stroganoff och Anders bror Linus var med och hjälpte till. 1 gul lök, falukorv, 1 burk krossade tomater, mjölk och lite redning på mjöl och mjölk samt kryddor och chilisås. Det blev rätt så gott, ska nog testa att göra det själv snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0