Dåligt humör

Har varit på ett ganska så dåligt humör idag till och från. Vaknade redan strax innan åtta, och tyckte väl att det var dags att gå upp då eftersom jag kände mig skapligt pigg. Sen så blev det bara sämre. Tröttare blev man och det var ju inte direkt läge att gå och lägga sig igen eftersom man skulle till högskolan. Hade planerat att snacka med studentkåren idag, på deras områdeskontor på IMER. Det jävliga var att det bara var ett tomt rum, vilket gör att man blir aningen förbannad just eftersom de hänvisar till det där tomma rummet. Vad fan ska man göra? Antagligen kolla upp deras centralkontor istället. Ovanpå det så hade vi den dåliga föreläsaren idag, den där tanten! Lyssnade väldigt lite på vad hon sa utan skrev egentligen bara ner det som stod på powerpointen. Tycker att det är dåligt när lärare tar till powerpoint, för antingen så lyssnar man eller så läser man och skriver, man kan inte göra allt. Dessutom är hon så dålig på svenska, och tar ofta till engelska uttryck och faktiskt ibland hela meningar. Jag har inga problem med engelska, men det är faktiskt en svensk kurs. Hon är bara så usel. På tåget hem så satt jag och var arg, och var sen på dåligt humör fram tills att jag ätit. Efter det blev det lite bättre. Ska nog gå och lägga mig lite tidigare idag så jag får ordentligt med vila till imorgon. Jag tror att det är det som är felet, att jag fått för lite sömn. Nåja, vi hörs, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Ja, vafan... jävla heminredning.

2008-03-11 @ 23:36:05
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0