Friskare

Vaknade mitt i natten, genomsvettig! I min förvirring så visste jag inte alls vad jag skulle ta mig till. Drog bort täcket, som var helt blött på insidan. Faktiskt var jag själv helt indränkt i svett. Det blev kallt när jag drog bort täcket, och när jag drog på det igen var det lika kallt. Tänkte att jag skulle dra bort det igen, bara för att det skulle torka, men jag upptäckte att det blev för kallt så jag drog på det igen och tänkte att jag skulle stå ut med det. I min trötthet så kom jag naturligtvis inte på att jag hade kunnat vända på det, så den torra sidan kommit närmast. Mitt i natten är man inte som smartast, tydligen.

Som tur är så börjar min förkylning att avta. Känns fortfarande inte jättebra, men det är definitivt bättre än igår. I den här takten så kommer jag definitivt att vara frisk innan helgen, vilket är najs! Anders O kom hit igår, och vi lagade mat och hade det riktigt trevligt som vanligt, och sen tittade vi på I Am Legend, som var ganska så underhållande, även om man haft större förväntningar. Annars så blev det en ganska så tidig avslutning på kvällen eftersom Anders somnade redan strax efter elva. Själv var jag väl vaken ytterligare trekvart-en timme ungefär innan jag också slutade hålla ögonen öppna och börja blunda istället.

Blev förresten klar med fråga ett på tentan igår, lagom till att Anders O skulle komma hit. Egentligen skulle jag börjat med den andra tidigare idag, men det har inte riktigt blivit av. Ska dock börja med det idag för att sedan göra det mesta av arbetet imorgon hade jag tänkt. Det kommer nog att lösa sig med den saken också. Riktigt trist att man lagom till tentan blir sjuk, men som sagt, det kommer att lösa sig!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-24 @ 17:55:28
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Nej du, så bra trivs jag inte utan smink ;)

2008-03-24 @ 18:01:30
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0