I väntan på posten

Sitter med spänning och väntar på att posten ska komma. Jag väntar på en bok som jag beställde förra veckan, och den lär komma idag, om inte det så kommer den imorgon. Sen så väntar jag också på mitt nya kontokort, så att jag typ kan handla saker igen. Nej, det råder ingen direkt nöd på mig, men det hade varit kul att kunna köpa saker, särskilt när maten jag har här hemma tar slut. Men jag tror nog jag skulle klara mig på det jag har till slutet av veckan, utan problem, men jag vet inte om jag skulle vilja göra det. Om inte posten kommer i brevlådan så måste jag gå bort till uthämtningsstället, där jag ändå måste gå. Saken är den att jag inte vill gå två gånger.

Snackade med Linda K igår på telefonen och hon mådde alldeles förträffligt verkade det som. Alltid trevigt att prata med henne, och vi ska ju faktiskt åka hem till henne på fredag, weee :-) Det ska bli riktigt skoj tror jag. Dessutom ska vi åka förbi IKEA och köpa saker som jag kan hänga upp mina posters i, vad de nu heter, och kanske något mer som en handduk eller gardiner, hihi. Märkte idag att jag vaknade tack vare att det var så ljust ut coh att jag har så tunna gardiner så att mitt rum blir väldigt ljust! Min sömn stördes mycket av detta under sommarhalvåret förra året, så det ska jag göra något åt iår.

Ska gå igenom min uppsats en gång till idag innan jag skickar in den. Började lite innan och upptäckte tidigt att jag är så förbannat trött på den så att jag kan kräkas, rakt på den. Det ska bli så skönt att slippa uppsatsen, så skönt så skönt så skönt! Men nu ska jag alltså sitta och vänta på brevbäraren en stund till, och kanske packa mina träningskläder, ciao!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

att vänta e drygt

2008-03-03 @ 11:39:36
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anders O

På tiden att de dina posters kommer upp. :D

2008-03-03 @ 12:44:01
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0