Klar, kanske...

Satt precis och skrev färdigt min tenta. Skumt att jag lyckades bli klart idag tycker jag. Har inte jobbat extremt hårt med den men det funkade tydligen ändå. Funderade faktiskt några minuter på om jag skulle åka in och lämna den idag, men kom fram till att jag väntar tills imorgon. Kan läsa den med fräscha ögon innan jag sticker iväg med den. Fixa till smådetaljer, sånt som man inte orkar göra när man är helt död i huvudet som jag känner mig nu. Med tanke på hur lite jag gjorde igår så måste jag nästan säga att jag gjorde hela tentafråga två idag. Jag är så stolt över mig själv! Dessutom tyckte jag nog att den här var lättare än den första.

Angående min förkylning så var det säkert två timmar sedan jag snöt mig sist, fast det beror på att jag är mer täppt i näsan än snuvig. Nu är det dags att fixa käk och sen ta det lite lugnt ikväll. Svårt att ta det lugnt bara, eftersom jag är arg av en anledning som jag inte vill nämna för tillfället. Kanske blir det bättre när jag ätit... hoppas det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0