Lite lugnare

Detta är en fortsättning från mitt förra blogginlägg.

Jaha, nu har de hört av sig. Tydligen ska man få VG på sin C-uppsats! Och jag som precis ringt och gnällt på att allt tagit så lång tid, känns ju väldigt tacksamt. Tydligen så får jag ändå betala kåravgift i kristianstad, men det blir INTE full avgift som jag skrev innan (fy mig) men det blir ändå mer än vad jag skulle vilja. Dessutom är kåren så jävla dryg i den här stan och har knappt öppet alls för att ta emot frågor, så jag måste vänta till imorgon, och då kommer jag att vara där och banka på dörren kl 9 på morgonen, flåsandes med en ond blick och snor och dräggel i hela ansiktet, morrandes något om hur korkade de är och sen fisa överallt så det stinker riktigt mycket, bara för att vara elak.

Men nu kan man i alla fall sluta tänka på det tills imorgon. Nu ska man vara glad ju, ska åka till Linda och ha en helmysig helg. Fast det är inte lätt när pressen på en bara ökar på detta sättet, att inte veta om man har råd att betala sin hyra.

Dessutom hade vi en kass lärare idag. Timmy stannade hemma, vilket han i efterhand gjorde rätt i, det måste jag erkänna. Ska nog skippa någon föreläsning med den nya läraren, känns som om man har mer nytta av att läsa böckerna ordentligt än att åka till de föreläsningarna.

Kommentarer
Postat av: Anders O

VG? Det är väl ganska bra? Grattis!

2008-03-07 @ 10:01:43
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0