Min långfredag

Var och fikade med Anders O idag! Det är inte så ofta man träffar honom, det var typ drygt en månad sedan senast. Men det kvittar, vi behöver inte uppdatera varandra om vad som hänt, det är som om vi träffats igår elelr något. Jovisst, vi läser varandras bloggar, och chattar regelbundet på messenger, men ändå! Jag tycker det är hur bra som helst. Idag var det dessutom en riktigt trevlig fika. Käkade på Fenix nere i stan, ett av få ställen som hade öppet, och det enda vi gick förbi. Gillar deras baguetter för att det är så mycket mat trots att det är så billigt, typ. Drack en cappuccino till det, tredje gången sedan i november jag dricker kaffe. Sparar alltså mitt kaffedrickande till speciella situationer. Hursomhelst så var det jättetrevligt med en liten påskfika.

Annars så har jag haft lite ont i halsen idag, vet inte riktigt vad det beror på. Sitter och käkar fisherman's friend med citrussmak, mycket trevligt och friskt! Håller fortfarande på med min tenta, men det går lite långsamt eftersom jag är lat. Har dock pluggat lite grann idag och kommit en bit på vägen, och det är nog ingen risk att jag inte blir klar tills på onsdag. Varför stressa bara för att bli klar tidigare egentligen? Nåja, ska fortsätta nu hade jag tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0