Pengar och träning

För alla som är oroliga för min hälsa och almänna välfärd så är det klart nu, jag kommer att få pengar till min överlevnad, någon gång nästa vecka. Det ska firas med att jag ska ladda min mobiltelefon med pengar, eftersom jag just för tillfället endast har 3,57 kr. Allt är lugnt och jag kommer att kunna köpa Skånekortet för nästa period, tjohoo! Dessutom kommer jag att kunna betala mina räkningar, vilket också är bra, för då slipper jag till exempel att bli uthyst ur min lägenhet samt få mitt liv ruinerat av betalningsanmärkningar.

Var, som jag sa tidigare att jag skulle, och tränade utan Anders J idag. Det var rätt så tråkigt tycker jag, och annorlunda. Lyssnade på musik den första timmen i mp3-spelaren innan jag tröttnade på det. Lite bökigt var det också. Blev kanske färdig något snabbare, men inte mycket. De sista två grejorna jag skulle göra var jag tvungen att vänta på, typiskt nog. Sällan är det någon som använder "vad"-maskinen, och den var upptagen samtidigt som "raketen". Underligt idag då det var en massa ungar i omklädningsrummet när jag kom dit. Som tur var så var alla på väg bort. Ungar i flock är jobbigt tycker jag. Trivs bäst när det inte är så många åt gången.

Kanske borde ha stannat hemma från träningen egentligen, för jag är helt mosig i huvudet, orkar knappt göra någonting. Tror jag ska dricka en kopp te till och sen försöka komma igång. Te är najs! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Tack! Gillar frisyren själv också! No more curls. ;) Malin Alvarez heter hon som tog bilden. :)

2008-03-20 @ 18:41:05
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Anders O

Sant som fan. :P

2008-03-20 @ 20:46:05
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag har inte ens 1,50 på min mobil :P GAAAAH! Känner mig smått handikappad! ;)

2008-03-20 @ 21:23:05
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0