Plugget hopar sig

Sitter här och läser text tills imorgon. Har ungefär tiotusen sidor kvar känns det som. Jag måste naturligtvis tacka mig själv och min egen lathet för att det har blivit såhär. Att flänga bort tre dagar till Lönneberga är kanske inte det bästa om man vill hålla sig helt uppdaterad med litteraturen. Fast jag ångrar ingenting, det kommer att lösa sig med tentan som vi får på onsdag, jag är helt säker på det. Om det bara inte vore så jäkla mycket text, och allt är dessutom på engelska. Tre av fyra böcker är på engelska, så det är inte riktigt allt, å andra sidan använder vi knappt den svenska. Därutöver så är det en massa artiklar som ligger på nätet som vi ska läsa, varav allt är engelskt. Så bra man hade det på sociologin egentligen, just med tanke på att det mesta var på svenska. Imorgon slipper vi åtminstone den där tanten som jag inte gillar, för hon var riktigt usel. Däremot har vi henne på fredag, och jag tror jag ska passa på att donera lite blod på förmiddagen så man är mysig och lugn i skolan. Har som mål att läsa en text till idag, sen får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha nej men tack så söt du e :)

2008-03-12 @ 22:05:08
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anders O

Kan man inte vara miffo utan att det hänt något? :P Melodifstivalfinal hos mig eller du har planer redan?

2008-03-13 @ 09:27:28
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Anders O

I ett rus av miffighet så kanske jag ville understryka det bara? :D

2008-03-13 @ 11:33:06
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0