Städning, pannkakor och besök

Idag har jag städat klart. Det där md att jag gjorde hälften igår och resten idag var bara skitsnack. Det mesta hade jag sparat till idag. Var ju tvungen att plocka undan ännu fler grejor än vad jag trodde från början, och sen skulle man dammsuga golvet. Passade på att städa inuti min dator, och skulle lyssna efter var det där konstiga ljudet kom ifrån när jag startar den. Det kom naturligtvis inget ljud, vilket får mig att tro att det var smutsen (dammet) som orsakade det. Får väl helt enkelt se hur det blir i framtiden. Hursomhelst så blev det skapligt rent är, och jag tycker att det är ganska så trevligt.

Var flitig nog att göra pannkakor imorse. Det tar en halvtimme att göra och cirka fem minuter att äta upp. Oj vad jag slukade maten kvickt, åt nästan upp besticken också. Men pannkakor är gott, smaskens! :-) Det var ett tag som jag gjorde pannkakor väldigt ofta, så ofta så att jag nästan tröttnade på det. Det blir inte så mycket nuförtiden eftersom min spis lutar vilket gör det besvärligt att steka pannkakorna (det rinner till ena ändan om man inte passar sig, och det är varmare där också så det riskerar att bränna vid). Det sämsta med min lägenhet är just att den inte ligger i nivå på något vis, toaletten är likadan. Crap!

Ikväll kommer Josefine och Calle och ska titta på melodifestivalen. Tyckte att Anders J också skulle komma, men han sa att han hade lovat att stanna hemma, dessutom har han jobbat en massa, så jag förstår det. Ska vispa ihop något mumsigt tror jag som man kan trycka ner i halsen på sig. Uppdatering kommer senare :-P Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Hur många musar tryckte du ner i halsen?
Och nej, det var inte en sån efterfest som när du var med, bara nästan. :P

2008-03-15 @ 23:49:27
URL: http://whypoc.blogg.se
Postat av: Anders O

Muhaha, hade ju inte blivit kul om jag skrivit möss. Det är som att skriva data i istället för datran. Det sista är ju mycket loligare. :P Så här ska inte återgäldas några tjänster din fluffiga copypaster.

2008-03-17 @ 16:00:10
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0