Ta det lugnt i trafiken

Det sägs att vädret under påskhelgen ska bli dåligt, och att man helst inte ska ge sig ut med bilen i det dåliga vädret. Här är det sol, i södra Sverige där det ska vara som värst. Känns ju lite generaliserande när det sägs på nyheterna att det är snökaos i södra Sverige och så är det barmark fortfarande där jag bor. Nåja, no big deal, jag ska ingenstans så det hade lika gärna kunnat komma en massa snö. Värre är det för de som ska någonstans. Ta det lugnt, det kan vara hemskt att åka omkring i halt och snöigt väglag, särskilt om man bytt till sommardäck redan!

Annars så går det långsamt framåt med tentan. Tror jag har fått lite övermod gällande den första frågan, har fått för mig att jag löser den snabbt och enkelt så jag har slöat lite idag. Ska strax sticka iväg och träna tänkte jag, men när jag kommit hem så ska jag sätta igång på allvar. Förmodligen blir det inte en överdriven mängd med text jag måste läsa, men det blir några sidor. Hoppas bli klar med den första frågan imorgon, så jag kan bli klar med fråga två tills måndag. Jo, jag har tid att plugga på tentan till onsdag, men ju fortare man blir klar, desto mer ledighet får man.

Ensam blir man på träningen! Anders J skickade ett svar på mitt sms där han sa att han måste sova! Nåja, dags att ge sig av, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0