Canal Digital suger

Jag känner mig nästan lite våldtagen! Idag börjar Franska Öppna i tennis, vilket är en av få tennisturneringar jag följer under året. Den här gången kan jag inte se den, FAN! NAturligtvis så går den på Eurosport, och jag har inte den kanalen längre. Jag hatar verkligen Canal Digital, jag hatar det företaget innerligt. Inte nog med att jag inte kommer att kunna följa tennisen, och cykeln som jag tidigare berättat om, förmodligen kommer det att bli svårt att följa snooker dessutom. Världen suger och Canal Digital suger mest. Jag vet att direktörerna på det företaget sitter och äter bajs för tillfället, äter bajs i stora mängder och njuter av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0