FourEver spelning

Igår var det alltså FourEver nere på Valvet igen. Anders J och Johan var också med, så vi satt lite hemma hos mig innan och snackade. Både Johan och Anders J drack inget, så jag tog det ganska så lugnt jag med. Det blev en ganska så trevlig kväll, var väl inte helt och hållet på topp, men det kändes bra att vara därnere igen och lyssna på bandet. Det är andra saker som man kan klaga på, som att det är ett väldigt litet ställe, och när det blir för mycket folk så springer det många fram och tillbaka framför eller bakom en. Bandet gjorde sitt, kan man väl säga. Bättre än förra gången, helt klart, fast man kände igen alla låtarna från förra spelningen. De skulle ha kunnat variera lite mer kan man tycka, med lite andra låtar. Några favoriter var med, vilket var alldeles utmärkt, och visst hade de ändrat lite på ett par av sina egna låtar. Hur som helst så var det en trevlig kväll, och jag är glad över att jag tog med mig mina öronproppar, för det behövdes verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0